sâmbătă, 12 august 2017

Ie de Mehedinti cusuta manual

  Ie de Mehedinti 
, plansa nr.1 din albumul CUSATURI ROMANESTI -Elisa Bratianu




  Am inceput sa cos acest model in toamna anului 2015.Am facut numeroase modificari, cea mai mare fiind renuntarea la prima pereche de altite. Motivul:cusatura prea mare peste 3 fire.
Am abandonat-o de nenumarate ori dar pâna la urma am reusit sa o finalizez la sfarsitul lunii aprilie 2017.


Am cusut pe pânza industriala de in cu fir mouliné si fir auriu de la DMC. Incretul este lucrat traditional cu fir Puppets iar paietele sunt placate cu aur.






4 comentarii:

  1. Un model,o planșă de cămașă bărbătească de Ponoarele Mehedinți nu aveți,va rog frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am.Va puteti inspira de pe blogul Semne Cusute. Poate gasiti ceva sa va placa. Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa!
    A meritat munca.
    Vreau si eu sa o lucrez,am luat din Shop Semne cusute, in foarte fin si matase Mandrie.
    Mi se pare inghesuit modelul modelul. Mai exersez.
    Sanatate si spor in tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere